New Business Consulting
  • Home
  • Wat we doen
  • Opdrachtgevers
  • Wie we zijn
  • Blog
  • Contact
Selecteer een pagina
Handige tips om de meest productieve sales medewerker ooit te worden

Handige tips om de meest productieve sales medewerker ooit te worden

door Margriet | jul 23, 2015 | leadgeneratie, Sales, Uncategorized

Iedereen is op een andere manier productief, heeft andere gewoontes en gebruikt zijn eigen ezelsbruggetjes. Als het om sales gaat kan verhoogde productiviteit leiden tot een efficiënter verkoopproces en meer complete deals. Salesforce heeft in een enquête...
Offline versus online leadgeneratie

Offline versus online leadgeneratie

door Margriet | jul 2, 2015 | leadgeneratie, Moderne marketing

In deze tijd komen begrippen als inbound marketing, social selling en content marketing veelvuldig voorbij in blogs, op social media en in presentaties van bedrijven. Dat een deel van het B2B aankoopproces zich online afspeelt mag duidelijk zijn. Maar werkt dit wel?...
Is uw onderneming een Moderne Marketing Organisatie?

Is uw onderneming een Moderne Marketing Organisatie?

door Margriet | mei 5, 2015 | leadgeneratie, Moderne marketing, social media

Ondernemen is tegenwoordig veel meer dan het verkopen van een goed product. In deze tijd waar alles online is, kan of gaat beperken potentiële klanten zich niet tot het standaard verkooppraatje van de salesvertegenwoordiger. Of deze conversatie nu B2C in ‘brick and...
Meer leads genereren? Combineer koud bellen met e-mailmarketing

Meer leads genereren? Combineer koud bellen met e-mailmarketing

door Margriet | apr 7, 2015 | e-mailmarketing, Koud bellen, leadgeneratie

Online leads generen is een essentieel onderdeel van moderne marketing. Door middel van een goed ingerichte website en aanwezigheid op social media kunnen ondernemingen online potentiële klanten aantrekken. Wat nu als de leadgeneratie op online vlak tegenvalt? Dan...
Samenwerking tussen marketing en sales essentieel

Samenwerking tussen marketing en sales essentieel

door Margriet | mrt 3, 2015 | Lead nurturing, leadgeneratie, Moderne marketing, Sales

Marketing en sales worden over het algemeen beschouwd als twee separate afdelingen binnen een bedrijf. Marketing richt zich op taken als promotie van producten en evenementen, het bijhouden van de behoeftes in de markt en het in de gaten houden van de marketing van de...
Leadgeneratie: conversie van bezoekers tot leads, hoe pak ik dat aan? (deel 2)

Leadgeneratie: conversie van bezoekers tot leads, hoe pak ik dat aan? (deel 2)

door Margriet | feb 3, 2015 | Lead nurturing, leadgeneratie, Moderne marketing

In het eerste deel van deze tweedelige blogserie over leadgeneratie kwam de eerste stap in de moderne marketing methode aan bod. Vindbaar zijn op Google en kennis delen via social media en blogs maken hier onderdeel van uit. In dit tweede deel ligt de nadruk meer op...
Leadgeneratie: Hoe zorg ik dat interessante leads mij vinden? (deel 1)

Leadgeneratie: Hoe zorg ik dat interessante leads mij vinden? (deel 1)

door Margriet | jan 2, 2015 | Inbound Marketing, Lead nurturing, leadgeneratie, Moderne marketing, social media, Uncategorized

Moderne marketing omvat veel onderdelen, één daarvan is inbound marketing. Deze marketing handelswijze kenmerkt zich doordat de nadruk ligt op online vindbaarheid en leadgeneratie. Online kennis delen, actief zijn op verschillende social media en e-mailmarketing zijn...
Vijf veel gemaakte fouten bij koud bellen

Vijf veel gemaakte fouten bij koud bellen

door Margriet | dec 2, 2014 | Koud bellen, Lead nurturing, Sales, Veelgemaakte fouten

Overtuigen, of mooier gezegd: persuaderen, is een handigheid die niet voor iedereen weggelegd is. Verkopers zouden dit tot een ware kunst verheven hebben, waar het niet dat hierbij nog vaak fouten gemaakt worden. Natuurlijk, iedereen maakt wel eens een foutje en hier...
Inbound marketing en koud bellen, een gouden combinatie?

Inbound marketing en koud bellen, een gouden combinatie?

door Margriet | nov 4, 2014 | Inbound Marketing, Koud bellen, Moderne marketing

De afgelopen decennia is er in de marketingwereld een scala aan methoden, tactieken en technieken voorbij gekomen. Net als bij veel uitvindingen en ontwikkelingen lijkt het nieuwste vaak het beste en is men overtuigd van het product totdat iemand weer wat beters...
Koud bellen voor bezoekafspraken, werkt dat nog?

Koud bellen voor bezoekafspraken, werkt dat nog?

door Margriet | okt 15, 2014 | bezoekafspraken, Koud bellen

Moderne ondernemers stellen zichzelf veel vragen op het gebied van marketing. Via welk medium bereikt mijn boodschap de doelgroep het beste? Hoe transformeer ik onbekenden naar klanten? Tijden zijn veranderd en de huidige technologie geeft een breed scala aan...

Categorieën

  • bezoekafspraken (1)
  • e-mailmarketing (1)
  • Inbound Marketing (2)
  • Koud bellen (4)
  • Lead nurturing (4)
  • leadgeneratie (7)
  • Moderne marketing (6)
  • Sales (3)
  • social media (2)
  • Uncategorized (2)
  • Veelgemaakte fouten (1)

Recente berichten

  • Handige tips om de meest productieve sales medewerker ooit te worden
  • Offline versus online leadgeneratie
  • Is uw onderneming een Moderne Marketing Organisatie?
  • Meer leads genereren? Combineer koud bellen met e-mailmarketing
  • Samenwerking tussen marketing en sales essentieel

RSS Heuvel Marketing Blog

© NewBusinessConsulting.nl | Powered by Heuvel Marketing